30 mei 2023

Fancy Fair

Het was een gezellige bedoeling, afgelopen vrijdagmiddag op het schoolplein van Het Talent. In de zon hadden veel leerlingen hun kleedje neergelegd en alle verzamelde spulletjes voor de verkoop uitgestald. Op de achtergrond hoorde je juf Esther door de microfoon draaien aan het rad van fortuin. Vrolijke kinderen sprongen op het springkussen, speelden oud-Hollandse spelletjes en al snel stond er een rij bij de ijsjeskraam. Gezonde snacks, ranja, suikerspin, een broodje knakworst: er was genoeg lekkers te koop. Ook waren er kraampjes waar je je nagels kon laten lakken, een “tattoeage” kon laten zetten en ga zo maar door! Dit alles speciaal voor het ophalen van geld voor een groener schoolplein en schoolshirtjes voor Het Talent. Terugkijkend was het een zeer geslaagde dag.