22 maart 2022

Het was een échte bruiloft!

Dinsdag 22 maart was een feestelijke dag voor de kinderen uit groep 4a van CBS het Talent. Op uitnodiging van het cultuurplein NoordVeluwe werd de groep die dag verwacht in het Raadshuis van Heerde om een heus huwelijk na te spelen.
In een feestelijke optocht arriveerden de kinderen achter de cabrio waarin het bruidspaar werd vervoerd.

Het werd een huwelijk met alles erop en eraan en alle kinderen speelden een rol: een bruidspaar, ouders van de bruid en bruidegom, bruidsmeisjes, getuigen, ringen dragers, bogendragers en er waren kinderen die een bruiloftstaart maakten.

De ambtenaar van de burgerlijke stand, mevrouw Jagersma hield een mooie toespraak en voltrok het huwelijk waarbij het bruidspaar net als in het echt in de echt werd verbonden.
Onder versierde bogen en met bellenblazende kinderen om hen heen, verliet het bruidspaar na de plechtigheid het raadhuis. Op school werd er nog gesmuld van de prachtig versierde bruiloftstaart.