24 maart 2022

Hart voor Oekraïne

Alle kinderen van de school zijn de afgelopen week druk geweest met het maken van “harten” op allerlei verschillende manieren. De actie ‘Hart voor Oekraïne’ is een klassikale en creatieve opdracht. Alle kinderen maken een hart(je). Dit kon op allerlei manieren, zoals verven, timmeren, knippen en plakken, tekenen of kleien. Donderdag 24 maart hebben de kinderen hun gemaakte harten tentoongesteld aan ouders. Deze harten konden ook worden gekocht en de opbrengst van deze verkopen gaat naar noodhulp aan Oekraïne.

Na afloop van de actie is er hopelijk een mooi bedrag opgehaald! Deze wordt zsm gedeeld in de nieuwsbrief en schaapskooi.

Foto’s van de actie zijn voor ouders met inlog te vinden onder het tabblad ouders – foto’s

hartenactie Oekraïne basisschool Het Talent 2