1 november 2022

10-jarig jubileum

Vlaggetjes in de school, ballonnen met het cijfer 10: deze week was het FEEST in ons gebouw. Het gebouw aan de Rhijnsburglaan waar wij als Het Talent in zitten, bestaat deze week namelijk 10 jaar! Dit betekent ook dat onze school 10 jaar bestaat. Zeker iets om een feestje van te maken.

Ter gelegenheid van dit 10-jarig jubileum hadden de kinderen een feestweek. Overal werden feestelijke knutselwerkjes gemaakt en opgehangen.

Ook kregen alle groepen een workshop fotografie. Hiervoor knutselde een groep kinderen mooie maskers om mee op te foto te gaan. Andere groepen zochten leuke accessoires om mee op de foto te gaan.

Tijdens de workshop leerden ze foto’s van elkaar te maken. Dit keer alleen niet met een mobieltje, maar met een échte camera! Hoe werkt deze camera, waar moet je op letten en ook: hoe poseer ik? Het was een groot succes!

Bekijk al ons nieuws